متن عاشقانه :: آغاز بي پايان :: .

بنشين در كنارم ، دستهايت را بگذار در دستهايم ،نگاه كن به چشمهايم نگاه كن بيشتر نگاه كن …. با تمام وجود دوستت دارم

با تمام وجود تو را ميپرستم من كه تنها تو را دارم ، جز تو كسي را نميخواهم دلت هواي آغوشم كرده ؟ بيا كه من خيلي وقت است

دلم به هواي ديدنت بهانه آغوشت را كرده! احساس پر از عشق ، همين است آرامش ، همان آرامشي كه از تو ميخواستم ،

همان رويايي كه هميشه آرزو ميكردم با تمام وجود حس ميكنم تو فقط مال مني اين سكوت است كه آمده تا تنها

صداي تپشهاي قلب هم را بشنويم، تا آرامتر شويم… امروز روز من و تو است مثل روزهاي ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : soheil
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

آرشیو سایت
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 553
بازدید دیروز : 587
بازدید هفته : 553
بازدید ماه : 2297
بازدید کل : 49886
تعداد مطالب : 1326
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 1



IS

.

20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت